Ajattelin aloittaa taas bloggaamaan
pari edellistä blogia koitin kirjoittaa mut ei siitä kirjottelusta tullut oikein mitään
Blogini Kertoo eniten siitä miten helvetistä voi päästä ylös
ja miten oikeesti voi iloita kun kaikki on hyvin :)
blogissa tulee paljon juttua eläimistä
omistan oman koiran
tytti on sekarotuien narttu vuoden ikäinen



hevosista tulee jonkun verran,ikuinen heppatyttö,ollut jo 9 vuotta ♡


Opiskelen oppisopimuksella karjanhoitajaksi/lomittajaksi
pettäenmäen tilalla aloitin joulukuussa 2013
eli siis myös jonkun verran töistä kirjottelen ja lehmistä
enenmän minusta voitte lukea
täältä




