Sivut

minä

Oon siis -97 tyttö 

joka kirjottaa omasta elämästään 

-Oon oppisopimuksella opiskelemassa karjanhoitajaksi/lomittajaksi

-harrastan koiran kanssa vähän kaikenlaista ja myös ratsastusta

-oon käynyt läpi helvetin ja noussut ylös sieltä

-oon horoskoopiltani vesimies

-olen syntytnyt 30.01.1997

tää horoskooppi kertoo aika paljon miusta :)

Luotettava ja viehättävä. Loistava suutelija. Ainutkertainen. Vesimies on ylpeä itsestään, mitä ikinä tekeekään. Ottaa hoitaakseen minkä tahansa projektin. Sottainen ja huono organisoimaan. Arvaamaton. Loistava rakastaja - silloin kun ei nuku. Rakastaa usein lemmikkiään enemmän kuin perhettään. Voi olla hyvin ärsyttävä yrittäessään saada kerrottua asiaansa. Ei tykkää tapella, mutta jos joutuu kamppailutilanteeseen, tyrmää vastustajansa varmasti.

Oon tällänen ja miksikään en tästä muutu :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti