Sivut

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Helvetin kautta onneen

heii !


Ajattelin  aloittaa taas bloggaamaan
 pari edellistä blogia koitin kirjoittaa mut ei siitä kirjottelusta tullut oikein mitään


Blogini Kertoo eniten siitä miten helvetistä voi päästä ylös 
ja miten oikeesti voi iloita kun kaikki on hyvin :)



blogissa tulee paljon juttua eläimistä 
omistan oman koiran 
tytti on sekarotuien narttu vuoden ikäinen






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
































hevosista tulee jonkun verran,ikuinen heppatyttö,ollut jo 9 vuotta 


























Opiskelen oppisopimuksella karjanhoitajaksi/lomittajaksi 

pettäenmäen tilalla aloitin joulukuussa 2013

eli siis myös jonkun verran töistä kirjottelen ja lehmistä



enenmän minusta voitte lukea 

täältä